The Highlight Tour

Deze mooie actie op deze mooie dag heeft uiteindelijk 352,70 opgeleverd! Alle deelnemers ontzettend bedankt.

Op zondag 15 april 2018 wordt ‘The Highlight Tour’ georganiseerd. Terwijl u een dagje van huis bent, steunt u ook Stichting DunciDunc.

Deze tour is een herinnering aan de 12-jarige Duncan die op 26-11-2017 is overleden aan de zeldzame vorm CIC-kanker. Tijdens deze tour zullen wij langs verschillende plekken rijden wat voor Duncan een mooie betekenis heeft gehad. Het is rond 10:30u verzamelen en rond 17:00u is het afgelopen. De tour is inclusief lunch. Maar dat is niet het enigste! Er zijn ook mooie prijzen te winnen. De tour is €15,- per deelnemende auto. Geef je snel op via: event@stichting-duncidunc.nl

De route gaat vanaf Restaurant Dintelmond via de mooie West-Brabanste en Zeeuwse polders binnendoor naar Serooskerke waar we op het strand van een lekker lunch kunnen genieten.

Stichting DunciDunc is opgericht om aandacht te vragen en geld te werven voor CIC-kanker. De opbrengst wordt gebruikt ter donatie aan organisaties die onderzoek doen naar het ontstaan van deze vorm van kanker, de genezing ervan en naar doelen die onderzoek doen naar deze zeldzame vormen van kanker.

Dit event wordt georganiseerd door Alicia van de Logt in het kader van haar afstudeeropdracht!