Wintertour haalt 1.185 euro op voor Duncidunc!

HIeronder de mooie woorden van Marian Verhagen namens de winkeliersvereniging waarmee dit fantastische bedrag aan de stichting is overhandigd.

Lieve Brenda en Marcel Welkom.

Nu wordt er van mij verwacht dat ik even het woord neem, maar zoals jullie
weten is dat niet mijn sterkste kant en sta ik niet graag zo op de voorgrond,
maar ja toch maar de stoute schoen aangetrokken.

In het verleden hadden we vanuit de wintertour “het blije bruggetje” daar
werden mensen voorgedragen die wel eens een steuntje in hun rug konden
gebruiken of soms zomaar eens wat mensen die we in het zonnetje wilden
zetten voor wat ze betekenen voor een ander.

2 jaar geleden werden jullie voorgedragen bij het blije bruggetje door Toos Wessels, dat jullie zo sterk waren. Toen was daar nog hoop dat het goed zou komen met Duncan. Helaas heeft het niet zo mogen zijn en is Duncan vorig jaar op 26 november overleden. Samen hebben jullie nog met Duncan stichting Duncidunc op kunnen zetten.

Het blije bruggetje kregen we organisatorisch niet meer rond. Maar we wilden
echter nog wel wat voor een goed doel doen en dan het liefst iets van Dinteloord. Onze gedachten gingen gelijk naar stichting Duncidunc. Want ook al is deze topper niet meer onder ons hij leeft nog wel voort in onze harten. Dat blijkt ook maar weer uit wat de mensen met hun giften hebben gegeven. We hebben bij elkaar een bedrag van € 1.185,= opgehaald.

Brenda en Marcel, we zullen Duncan niet vergeten en wensen jullie veel sterkte met jullie Leven en stichting Duncidunc.