13 April – Golfen voor Duncidunc!

GOLFEN VOOR HET GOEDE DOEL ÉN DE GEZELLIGHEID

Zaterdagmiddag 13 april wordt op golfbaan Landgoed Bergvliet in Terheijden een heel
bijzonder golfevenement gehouden: de DunCIdunC Golf Match Day. Een onbelangrijke
wedstrijd voor een erg belangrijk doel

Op deze gezellige dag strijden amateur-golfers uit de regio op gemoedelijke wijze om de
DunCIdunC Bokaal. Na de leuke wedstrijd verhalen de golfers elkaar uiteraard over hun
superverre slagen en perfecte puts onder het genot van een drankje en een voorjaarszonnetje. Met daarna een bourgondisch Brabants diner!

Het evenement is erg bijzonder omdat met deze golfwedstrijd geld wordt opgehaald voor de Stichting DunCIdunC. De Stichting DunCIdunC is opgericht om aandacht te vragen en fondsen te werven voor de bestrijding van de zeldzame CIC kanker en andere zeldzame soorten kinderkanker. Ook is de stichting bezig met een opzet om ouders te helpen de weg te vinden in de wirwar van regelgeving en rechten waar je als ouder van een ernstig ziek kind in kan verdwalen. Stichting DunCIdunC is vernoemd naar Duncan van der Goot die op 26 november 2017 op twaalfjarige leeftijd aan CIC overleed en zelf de naam voor de stichting nog heeft bedacht.

Schrijf je nog deze maand in voor dit bijzondere en gezellige evenement! Inschrijfgeld voor de golfwedstrijd bedraagt slechts € 60,- Voor € 27,50 kun je lekker mee-dineren. Ook niet-golfende partners zijn natuurlijk van harte welkom bij het diner. Doe je aan beide mee, dan betaal je slechts € 80,-. Voor inschrijvingen of meer informatie stuur je een email naar olafmmroks@gmail.com.

Combineer gezelligheid en het goede doel en golf lekker mee op 13 april!